Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Victoria - 26 augusti 2009 19:53

Mådde inte bra i dag, yr och illamående samt ont i skallen. Hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen höll det på, sedan släppte det lite i taget.

Jag blir så deppig och känner mig skyldig när jag blir dålig. 

Är uppvuxen vid att det är fult att vara sjuk och ligga mitt på dagen gör man inte. Har man ont är det latmasken osv.

Nu låg jag i och för sig inte utan höll mig sittande för det mesta och helst ute.

Lagade dessutom middag tills min älskade Gammelsmurf kom hem. 

Klippte nästan 2 framben på Bella och det tack vare muta med levergodis. Hi hi jag kom på ett knep i alla fall så jag kan klippa det värsta. 

Riktigt bra blev det inte på tassarna, men godiset tog slut.

Får putsa det sedan, min hjälte tycker det ser lite ovårdat ut och det gör det så vi får köpa mer levergodis. Tack o lov så behöver hon inte klippas så ofta och så är hon inte så stor heller. Hade det varit en labrador eller irländsk varghund hade det blivit dyrt.


Hade Krister varit hemma hade jag inte kommit nära henne, men när han är i väg kan jag till o med klappa henne och sätta på koppel utan att hon "ler" så där sött mot mig. 

I dag har det inte varit så jättevarmt, det är skönt. 

Tror plommonen är över nu, hittade inte fler i alla fall. 

Ovido - Quiz & Flashcards