Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Victoria - 25 oktober 2010 19:17

Kalle o Monica mötte mig vid tåget och vi åkte och köpte lite saker till pappas grav och fixade till den.

  Sedan åkte vi till Inge och Wylie och lagade middag.

Efter middag och disk blev det kaffe och hembakat från Nyehusen. Rulltårta har Gammelsmurfen lärt mig, men bullar kunde jag sedan tidigare. Feg som jag är så har jag alltid gjort sockerkaka, muffins och rulltårta har jag inte vågat mig på förr.

Mitt älskade barnbarn var som vanligt så söööööööt och pratade mycket mer nu än sist.

    Kopparna och assietterna är från en seconhand butik i Kristianstad. 

  MIn älskade tös har gått ner i vikt sedan hon skaffade cykel och hennes väninna började släpa med henne på långa promenader.

Jag blev så stolt när Wylie på lördagsmorgonen skulle hjälpa farmor bädda.

 

Tänk om dom bott närmre.......

Av Victoria - 25 oktober 2010 19:14

  Det hade kommit lite snö i Kristianstad förra veckan och jag lånade Gammelsmurfens gamla kamera och tog några fina bilder bl a denna. Dom vackra änderna som simmar i kanalen vid Domus i Kristianstad. Dom är så söta.

Ovido - Quiz & Flashcards