Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Victoria - 15 maj 2010 21:05

I dag firade vi min födelsedag.

Kycklinggryta, ris o sallad samt kaffe och tårta.

Mina tre barn, barnbarnet och Erica och Marcus kom.

Min älskade make gav mig en röd snygg kappa och barnen gav mig blomma, en griskulting och en sköldpadda och Kalle hade köpt mig en röd mammamugg med en söt text i.

Gissa om jag blev glad!!!!

Mitt lilla barnbarn Wylie var så frimodig och pigg och pratade och gick på.

När hon tappad en matbit sa hon glatt UPS!

Hennes hår är tjockare och lockigare nu och lite längre.

Hon är så söt.

OK! Jag vet, alla farmödrar säger så om sina barnbarn. Men hon är sööööööt så det så!


 

 


Jag är så nöjd med min dag och tack alla barn o barnbarn, bonusson, S dotter  och min käre make för en härlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards