Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Victoria - 17 maj 2009 20:19

Vi har alltid tårta på Norska nationaldagen. Det har vi haft sedan jag var liten.

Kanske beror på att jag fyller år samma dag.

Lille Ozzie fyllde 1 år i dag så katterna fick kalasa på tonfisk medan hundarna fick äta grillad korv och kött samt fick tårta. 

Ja ja min älskade Gammelsmurf fick också tårta och grillat, Erica och Marcus var hemma och fick vara med på kalaset. 

I dag skulle mina barn varit hemma i stället för det var fint väder till skillnad mot i går. 

Fast nu fick jag ha kalas 2 dagar i stället för 1. 

Min älskade Gammelsmurf har varit så gullig och rar i dag, jag fick nattlinne och tights av honom och nattlinne av mina barn samt en nyckelringsanka med lampa och som säge kvack kvack. Marcus och Erica gav mig en fin blomma och 2 påsar gelehallon. (jag älskar gelehallon)

I dag är jag trött och slö, antagligen beror det på all god mat och extra fett och allt socker som man stoppat i sig.  stapplade med på hundarnas kvällsrunda, vi pustade lika bra Gustav och jag. När vi kom hem kände jag mig lite bättre, antagligen ökade förbränningen så lite av gifterna försvann. Tror det är så det fungerar. Nästa födelsedag blir det en morotskaka i  stället för tårta. LER

Ovido - Quiz & Flashcards