Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Victoria - 11 juni 2009 17:44

Älskade dotter, svär inte på min blogg. Jag blir så ledsen då.

Gillar dig i alla fall trots svordommar, men det gör mig ledsen.

Tänk också på hur du pratar när du har Wy i närheten. Bättre du lär henne allt bra du kan än fula ord.

Jo jag har funderat på att färga håret. Tänkte göra det till Marcus bröllop, hi hi undrar om han blir glad om jag och hans pappa kom snaggade med lila hår.

Jo jag tror min lillasyster skulle kunna ha så kort hår också, men det tar ett tag innan man vänjer sig. Det är så skönt för det torkar snabbt och är lättskött.

I morgon är det jobbar dag igen, skall bli skönt. Värken är nästan borta nu, och jag kan gå utan problem.

Trivs med livet igen, i går var det botten bitvis och förrgår botten mestadels.

Tur jag har min älskade gammelsmurf. Han gör mig glad och stöttar mig när det är nåt. Han talar om för mig när jag har fel och stöttar mig när jag har rätt.  Berömmer mig när jag gjort nåt bra och diplomat som han är säger han inget när jag gjort fel, men hostar lite och flinar. Skönt att han inte är sån som skäller eller gör sig lustig över andras (min) klantighet.

Jag tror jag har den snällaste och mysigaste gammelsmurfen i hela världen.

Snyggaste också för den delen. 

Jag har en underbar dotter också. Hon är alltid så förstående och snäll, jätteklok och ställer alltid upp. Söt är hon också. Hallå alla singelkillar!!!

Oj! Kom just att tänka på att alla mina tre barn är ju singlar nu!



Ovido - Quiz & Flashcards