Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Victoria - 27 juni 2009 18:41

Vilken underbar dag!

Vi sov lite längre och låg och myste en stund med våra hundar.

Suck! Hundar och en katt samt vi två är lite väl mycket i bland. Ja det kan vara 2 katter till i sängen, men nu är dom ofta ute på  nätterna.

Om djuren bara låg på rätt håll, men nej då en del lägger sig helt fräckt på tvären och trycker ut oss mot sidorna. Går man upp mitt i natten för att besöka det lilla puderrummet (eller vad man nu vill kalla detta ställe) så kan man vara säker på att någon (oftast min hund) tagit min plats och givetvis min kudde.

Flytta på GUSTAV, ha ha ha, försök själva får ni se.

Så i bland ligger vi som två s eller z i sängen.


I dag efter hundrunda, frukost och efter att vi snyggat till oss åkte vi till EKO och köpte en Häcksax.

Sedan till Kvantum och handla lite mat.

Därefter hem och käka och sedan slöade vi en stund.

Min älskade Gammelsmurf skulle bara teste häcksaxen för att se att den fungerade, men ni som känner honom vet. Innan kvällen var häcken klippt.

Däremot efter andra hundrundan så åkte vi till glasskiosken på Åhustorg och köpte Ottoglass. Finns en smak som heter kanelbulle. Kan rekomenderas.

En underbar dag och en underbar Gammelsmurf samt en snygg häck.


Ovido - Quiz & Flashcards