Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Victoria - 2 juli 2009 21:40

Min älskade Gammelsmurf fick lämna in våran lille Teb i dag för han lät förskräckligt stackarn från vänster fram.

Dom behöll honom över natten och om allt fungerar som det skall får vi hämta honom i morgon vid lunchtiden.

Det var ett trauma för min sambo, och snäll som jag är åkte jag och mötte honom i Åhus. Promenaden till bussen ca 25 minuter var rena mardrömmen, så varmt. OBS! Jag klagar fortfarande inte över värmen. 

Råkade ta fel skor så jag har ont i fötterna och en blåsa under höger fot, ajjjjj, men var gör man inte för sin älskade.

På hemvägen då vi båda åkte buss och sedan gick 25 minuter tillbaka från hållplatsen fick jag ännumera ont i fossingarna, men det gör inte nåt för vi träffade en granne som berättade nåt jättekuligt. 

Från nyår skall dom ändra bussturen här ute så buss 551 skall gå till Furuboda och vända där samt köra våran Furubodaväg samt det bästa av allt, dom skall satta busshållplatsen utanför vår tomt. Tyvärr så blir det inte förrän från o med nyår. 

Det var en jätterolig nyhet i alla fall för oss. 

I stället för 25 minuter blir det max 2 minuter att gå. 

Teb är föresten vår lilla bil om det är någon som undrar. 

Ovido - Quiz & Flashcards