Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Victoria - 13 februari 2010 10:23

I dag är det 2 månader sedan vi gifte oss, fast det känns som om vi varit gifta i många många år. Nu menar jag inte att det är så trist och inkört att det känns som en evighet utan tvärt om så känns det så naturligt och tryggt. Som om vi kännt varandra jättelänge och kan varandra. Däremot så blir man bara kärare och kärare. Livet är ju som det är och man vet ju inte vad som händer i framtiden.

Jag ser på min älskade Gammelsmurf i bland och tänker att det är otroligt att denna stiliga trevliga smarta kille ville ha en sådan trist och tjock och klumpig sak som jag.

I bland blir jag rädd och tänker att så här lycklig får man väl inte lov att vara, tänk om något händer.


Jag älskar min Gammelsmurf.


I dag har det kommit massor med snö. Min käre make skottade snö och jag gick morgonrundan med Bella som inte var specielltförtjust i den ordningen.

När vi vände så droghon i kopplet och kämpade förtvivlat för att komma fort hem till HUUUSSSSEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards