Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Victoria - 6 mars 2009 15:40

Vågade äntligen klippa mig riktigt kort. Min käre sambo har tjatat men jag var feg. Visst är det mycket enklare att ha kort hår och det ser alltid vårdat ut. Mitt hår har självfall och är väldigt tjockt och envist så när det är halvlångt ser jag ut som ett troll i huvudet. Ett ovårdat troll.

Har alltid tyckt att kort hår var mera för män och att man förlorar lite av sin kvinlighet när man har det så där jättekort. När jag var tonåring tvingades jag klippa av mig håret trots att jag grät och ville ha det långt. 

Min sambo blev kär på nytt sa han och vi hade en jättemysig kväll, barnfritt och ensamma så när som på 2 hundar som satt och stirrade förnärmat på oss.

I dag åkte mössan på igen för det var lite kallt om öronen. Längtar efter våren nu och att få börja i trädgården och göra fint. Såg en massa knoppar som tittat upp, förhoppningsvis är det några av alla dom där lökarna vi satte i höstas.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards