Alla inlägg den 29 april 2009

Av Victoria - 29 april 2009 20:57

I dag har jag njutit av värmen, har legat ett par gånger i solen och riktigt stekt  mig. Gick eftermiddagsrundan med hundarna vis 17 45 för dom verkade inte gilla värmen lika mycket som jag.

Då var temperaturen behaglig vilket fler hundägare tyckte för vi mötte flera andra hundar med sina ägare. 

När vi kom hem satt jag ute en stund till, men vid 19 tiden gav jag upp, lite för kallt plötsligt.

Nu väntar jag på att min älskade Gammelsmurf skall komma hem. Plommonträdet på baksidan av huset står i blom ser jag nu först, vi har sovrumsfönstret åt baksidan. 

I dag såg jag också att våra tulpaner och pärlhyacinter har knoppar på gång. 

Ha en skön kväll alla 

Det skall jag med ha snart när min älskade Gammelsmurf kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards